Fakta

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i! Hmm 1 gång

Vad tycker du om kärlek? Det är väl mysigt.. eller? 

När kramade du någon sist? Idag <3

Saknar du någon speciell person?
Ja men hemmligt

Har du svårt för att bli kär? Ja

Är du singel? ja

När fick du senast en komplimang? hm minns ej!

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: jag har haft salmonella och blodförgiftning var medvedtslös på sjukhuset

Hånglat med nån riktigt ful: Hihi ja OFC så jag att lyckas med

Hånglat med fler än 50 pers: tror inte det XD.

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? hahah JA

Gjort något riktigt dumt? Ja!!!!!

Gjort något du verkligen ångrar? många gånger

Åkt ambulans? ja...

Gjort nåt olagligt? många dumma saker. men inte åkt dit för något...

Fått din mamma att gråta? ja och ångrar det.

Slagit ner någon? ja tuvärr

Skämts över dina föräldrar? ja vem har inte gjort det...

Sagt jag älskar dig och menat det? tror det....

Tar du droger? nej....

Dricker du? för ofta!

Vilka kläder sover du i? kläder... räknas täcke?

Vad hatar du verkligen? P***A

Är du ensam nu? Nepp alla hemma syrran vaken...

Vill du gifta dig? ja på en strand i vit klänning

Vill du ha barn? absolut! många...

 

 

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag

Såg dig gråta? Lisa tror jag.

Fick dig att gråta? privat....

Du delade en dricka med? Lisa idag

Du gick på bio med? lisa tror jag

Skällde på dig? mammi

Sa någonting till dig och vad var det? "jag älskar dig" (mamma sade)

 

 

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? ja

Kramat någon? OFC

Pussat någon? Japp

Köpt någonting? hihi coca cola

Sjungit? hmm ja

Saknat någon? ja välldigt mycket! en speciell person.



jaa röööd

Bjuder på lite blandade foton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0