ideal

hej!

vi håller på med projekt arbete på svenskan. och lisa ska skriva om ideal så jag fick för mig att jag ska skriva lite! så tokig som jag är.

ja ideal är en ständig diskution på alla stora bloggar runt om i sverige men tror även den håller på i andra delar av världen. snack om size 0 samt olika dieter hit och dit.... ¨
jag förstår inte hur folk orkar jobba för att hålla sig till size 0....
jag hadde väldigt länge size 0...
men det var på grund av mina matsvårigheter.
jag är stolt över att gå upp i vikt men tycker det är jobbigt när man går ut i dagens samhälle.
överallt möts man av bantnings tipps samt kändisar som börjat men en ost diet eller liknande!
dagens människo syn är vidrig om ni frågar mig.
signalerna som alla stora bloggerskor sänder är bara vidriga.
man ska ha stora bröst vara pinsmal och painta bort halva benet.
varför förstöra andra unga tjejer bara för att man inte är nöjd med sig själv?
jag är väl inte helt nöjd med mig själv men jobbar på det *ler*
men jag går ju inte ut och bara man ska se ut så man ska se ut dit!
det är sjukt



innan mina stora bröst kom XD jag påstår inte man ska se ut så denna bild är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0