urk

detta är mitt nya uttryck. urk!! som ja säger till allt just nu.

ja men om livet i storhet i dag är piss. va inne på facebook och fick ont i magen av att se en vän som var vän med en av mina andra vänner inte så konstigt kan tyckas. men det gjorde ont i mig att se det.

den ena vänen har sagt att hon inte vill prata med han, se han eller ens att jag snacka rom hon fast han betyder guld för mig och sedan är hon vän med han på FACEBOOK? liksom hallå hur sjukt är inte det? man man nu inte vill ha kontakt med en person för att man vet det sabbar en vänskaps rellation så är man väl inte det? eller har jag helt fel? det gör ont i hela mig. jag tappade mat lusten och orka inte med det längre. kunde inte ens kolla runt på andra sider där. var tvungen o logga ut. liksom hon har inte ens vän med alla andra vänner vi har gemensamt. J som vi kallar henne är vän med Jo och A. Jo är okej för henne är ja oxå vän med och vi umgås alla tre men J jag och A har haft de lite kämpigt i våra relationer till varandra och då ville inte J att jag skulle prata om A eller ens nämna A ändå är hon vän med han? hon är dock inte vän med S,E,Al eller någon annan från våran gamla klass som hon var vän med där.
det är lite sjukt och gör mig illa till mods. jag har ont i hela kroppen och vill bara lägga mig ner o försvinna. både A och J vet hur jobbigt detta är för mig ändå är dom vänner där? sjukt.
känner mig extremt fånig just nu. men såhär känner jag ständigt.
jag har ständigt en rädsla för att bli lämnad....
och om dom då är vänner kanske de umgås utan att säga till mig?
tänk om dom då har något ihopp som jag inte vet om?
detta ör bara sekulationer men dom gör ont i hela mig!
för täänk om jag har rätt...



orkar inte ge någon dagens ros idag. för har ingen att ge den till... tänkte ge den till A redan i går men jag orkade inte efter de jag skrev....... tänkte ge den idag men ne inte efter fecbook....
måste äta något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0