urk

ja så hade man ställt in sig på en skön lugn kväll med the sims och själv med syrran....
dock skulle de bli bråk men vi skulle nog hållt oss på olika håll. dock så blev det inte så...
syrran e hemma, micke e hema, mamma är hemma!
åååå
så ja dagen blev piss då maten inte va speciellt god....
sen skulle ja o syrran gå till ica och handla efterrätt!!
påminn mig att inte handla med henne mer! ååå
blir så trött hon vet jag har ont i foten ändå har hon äld i RÖVEN!!!
och lyssnar inte hjälper inte till o välja efterrätt och låter mig göra allt! hjälper mig inte att räkna!!
sedan ska hon ju leka med istappar så ja får bära med min fot som bara blir sämre och sämre.....

ja ja får leva med det flyrrar så fort jag kan och har pengar!!!!
står inte ut längre!!

och påtal om inget ska på bio med lisa i morgon. ska se INSTÄNGD 2 hoppas den är bra... *ler*
ska även tjata så vi går o ser det regnar köttbullar i morgon med familjen XD


en komisk grej såg på CK
idag.... ( cartoon )

schooby dooo..

wellmas tjeck lista för o köra bil:

1. händerna på ratten
2. speglarna
3. andas


tycker den va lite komisk: hahah....
nu ska ja boka bio hej råå...



Dagens ROS går till  NEJ ÄRLIGT det finns ingen jag kan ge den till idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0