trött så in i h-vete

hej alla trötta där ute...
idag känner jag mig riktigt duktig. klev upp 05:30 för att fixa mig till att åka och simma på morgonen.
jag och mamma var framme vid badet 06:40 ich klara att simma 06:50 ca tider bara.
sedan simma vi till 07:30 för att sedan ducsha och sminka mig för skolan och mamma fixa sig in för lite möten hon skulle på.
jag åkte till skolan och åt frukost som jag packat och gjort på morgonen innan vi åkte. riktigt gott var det när man hade simmat. mmm... man kände sig även piggar ( ett tag ).....

jag har även varit hos tandläkaren tanken var att jag skulle tillbax till skolan men fick huvudverk så, gick tillbax till skolan och hämtade engelska arbete för att jobba hemma vilket jag gjorde riktigt bra. gjorde mer än vad jag hade gjort om jag varit i skolan...

sedan även hunnit med att äta, va på facebook, blogga nu, kolla tv, och hjälpt mamma med tvätten.

är skit trött nu så ska lägga mig i sängen alldeles strax... ska bli skönt o sova. mamma ska se film med mig till ja somnar.
sedan blir det en tidigt morgon imorgon med. ska konditions träna imorgon bitti med mamma. så tillbax till högdalen imorgon med. mysigt... känner att jag börjar få årdning på visa saker. *ler*

men även dom denna dag varit rellativt bra så är livet i allmenhet lika depp... gillar det inte men samtidigt så behöver det ta tid att ta sig upp.. vilket jag förhoppningsvis kommer att få nu när BUP börjar fatta hur jag mår...
så inte urk på dem längre.
men urk på burk till alla killar där ute!!!

kram och puss Maggie. vi höres imorgon kväll skriver hur träningen gick då..

P.S
har även en intruktörs tid på kvällen imorgon. två pass på en dag. *ler*
D.S




Dagens ROS går till Lina min underbara lärare som försår mig och accepterar mina brister och ser mina ambitioner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0