tröööt

hej hopp...
ja så ska jag sova först nio tio.... urk...............
vill sova nu men får vänta... bläää......

min lördags kväll var ändå hyfsad...
var med min älskliing och vi såg på film och rinde runt till folk hihi...
vi e såå otroliigt snälla...

imorgon e de skola igen har vekligen inte lust...
känner verkligen inte för det.......
känns bara bråååkiiiigt och förjävliigt......
jag gillar ....... okeej......
fråga inte e helt veck i huvudet.... hihi



Dagens ROS går till LISA för en helt underbar lördags kväll tillsammans med good mat!!

Kommentarer
Postat av: Lisaa

aaaw, sweetiepiee, jag älskar dig!

2010-02-01 @ 19:34:22
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0