skriiik helg

ja snart är de dax!!! iiiiiiiiiiiiiiiiii
en skrik helg... har ja tur e lisa här o ser film med mig.
inte för de skulle va speciellt bra filmer men man måste ju kolla. haha...

idag har man bara softa då da. sov till 13:40. *ler*
sen spela sims. haha dom var emot mång gifte. för killen började hata tjejen när hon hångla med sin vän från kina ( kille ). ska testa med en tjej o se om de blir samma. intresant.

imorgon bär det av till malin och adrian. ska bli mysigt att umgås lite och spela. vi träffas ju nästan aldrig, mer än när jag får kläder och på födelsedagar. skärpning på oss. dom bor inte speciellt långt bort liksom. hihi...
så de får vi se till o göra mer.
får tillbax två spel adrian fick låna med. kanske man ska börja spela lite här hemma o röra på sig. kan ju va bra.
man rör sig lite med wii broede på vad man spelar. hihi booogiie star e ett bra spel.

kram puss sov gott!!!

kort idag...



dagens ros går till min älskade stora syster som ställde upp i natt och gick med mig till statoil!! Tusen tack!!


P.S

man kan få flera rosar. de kommer efter saker man gjort eller om man bara är rent underbar!!

D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0