så tungt

jag står med nyckel i min hand.
allt jag vill är att försvinna.
jag har mitt öda i mina händer,
det hända jag behöver göra att att öppna förpackningen
ta utt tabletterna och sjvälja.
mammas, mina och massa annan skit.
nyckeln ska vara gömd ändå tog det bara en halv minut att hitta den.
antingen är det jag som är smart eller min familj som är korkad.
jag står och väger när jag öppnat dörren till medicinskåpet. tar ner mammas
atarax och trycker ut en tablett. jag får ta 3 st 10 mg per dag tar jag alla 3 så
deckar jag för ja blir trött. mammas är på 25mg behövs inte speciellt många.
tog ut ciggen som var inlåsta. och gick ut i köket.
hälde upp vatten och svalde tabletten jag tryckt ut.
kommer nog somna snart. men är rädd.
det finns saker jag vill göra mot mig själv som inte känns bra.
jag vill bara in till BUP akuten men vet att de bara kommer skicka hem mig.
har kännt såhär länge. jag vill bort. jag vill inte finnas mer.
men något säger emot.
jag kan öppna munnen och svälja alla tabletter i skåpet men jag vet hur ont man får.
jag har förstört hela min mammas och hennes killes kväll, de skulle ut med vänner...
men mamma vågar inte lämna mig själv.
detta gör mig ännu mer illa till mods. jag ville inte förstöra den,
det var därför jag inte sa något, men det gick inte. allt sprack.
tårarna och mamma och jag började bråka.
sedan våga mamma inte lämna mig när hon såg hur nere jag var. allt är
förstört och det är mitt fel!!
så jävla typiskt. jag bara förstör.
vf tog jag inte tabletterna istället för att ge nyckeln till mamma?!?
hur patetisk får man vara....
jag orkar inte pressen att sluta röka, att bråka med vänner, att känna mig ensam rädd och ledsen.
rädd att bli övergiven av den jag älskar mäst pågrund av att det blev ett snedsteg på den kryssning för mer en ett år sedan!
vem vet han kanske ledsnar på att jag hela tiden ska börja bråka med j så han överger mig... 
ändå kan jag och j inte sluta fred. alllt bara gnager. det kan inte lämna mig!
jag har tappat lusten på mat, vänner, familj, skola.
sådant som jag ändå tyckte var kul förut.
jag väntar på ett mejl från min stödpersson som jag är rädd för att få..
tänk om hon inte orkar med mig efter att jag svek henne?
tänk om hon inte vill ha mig kvar så jag måste hitta en annan? har vänta på svar sedan den 1 och får bara
mer och mer ont i magen! jag vill inte må så här.
jag vill bli omhändertagen, inlaggd, få vara ifred från allt, kunna prata när jag vill prata med någon utomstående.
men åker jag in kommer dom bara fråga hur jag mår nu och sedan skicka hem mig vad jag än säger!
jag känner dem... dom bryr sig inte om dem som är i risksonen bara de som redan tagit en överdos eller skurit sönderhanlederna totalt! oss andra som kommer in ner drogade eller ner blodade skiter de i. så länge det inte är livshotande tar de oss inte på allvar. men okej.
jag ska skära av hanleden stoppa i mig alla tabletter vi har hemma och sätta en hängsnara runt halsen så kanske de bryr sig sedan! det är så sjukt att de ska behöva gå så långt!! hatar sverige!!
dom bryr sig inte, dom måste öppna ögonen!! vakna!!



här nedan kommer en sjuk grej jag hitta på google.se. tänker dock inte skriva ut hela adressen. vill inte att andra hittar dit fast jag lägger ut hela texen därifrån. och tänker er för innan ni gör något!!


"Att dö genom hängning:
För det första måste ni knyta er en snara. Det är lite knepigt att lära sig hur man gör men det är det värt, jag vill inte att ni ska lida när ni dör, jag vill bara att alla ska dö. Instruktioner för att knyta en snara finns på bild nedan. Nästa viktiga sak är att inse att det finns två dödsorsaker vid hängning, dels kvävning och dels bruten nacke. Det är den brutna nacken som leder till en relativt smärtfri och snabb död. För att nacken ska knäckas när du hänger dig måste ditt fall vara mellan en och en och en halv gånger din kroppslängd. Ett två meters fall bör således göra susen; du dör snabbt av knäckt nacke utan att du blir alldeles för demolerad för skrämda släktingar som ska hitta dig. Tips på rep som kan användas för snaran är 18 mm tjockt hamparep, det finns på din lokala järnhandel och kostar ca 35 kronor metern. Använd inte ett bälte eller liknande, det leder till kvävning och inte till knäckt nacke!"





( det är sjukt vad folk lägger ut på nätet! okeej nu gjorde jag det med.. men ja, jo jag mår väl lika piss som personen som skrev ut det från första början! bilden och texten om hängning för från dennes sida...  )

Kommentarer
Postat av: johan

magda för fan gör inget dumt nu snälla:( och du ska inte säga att de inte e någon som bryr sig jag bryr mig o de gör nog alla dina andra vänner också:)

2010-01-08 @ 13:17:36
Postat av: Börje

Kul att du gillade min guide till död genom hängning! Jag kan säga att det tog mig c:a 2 minuter att googla fram all information jag använde mig av så det är inte så svårt att hitta informationen. Det är väl förmodligen den nyktra och pedagogiska tonen som får det att låta sådär härligt sjukt...



förresten, vad var det du googlade när du hittade det inlägget? jag har alltid undrat varför så många hittar det inlägget..



tare piano!

2010-01-14 @ 01:36:38
URL: http://borje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0