ont i foten och vakna på fel sida

jag är sjukt trött och har varit sedan jag vakna vid 8 och åkte o träna med morsan. ja vakna på helt fel sida idag och bara fräste allt och alla. stcakars mamma.
den sjuka hjäveln som ringt och terrat mig på nätterna ringde igår igen... och jag försökte då spela in samtalet vilket inte gick då man inte får spela in utan att säga till den andra så de pep var 5 sek vilket gjorde att han undra vad som lät! SMART NOKIA!! SMART....
jag vill verkligen bli av med denna snubbe. hota igår kväll med att sätta spårning på mobilen och kontakta polisen om han ringer igen! orkar inte med han. inatt var han riktigt jävla otrevlig... urk på burk...

" hej vill du käna pengar?"
"Nej"
" kom igen tjejen, om du suger av mig får du pengar"
"nej"
"snälla, lätt förtjänta pengar"'
"Nej, sluta ringa mig"
"jag har aldrig ringt ig förut"

okeej jag kunde lagt på från början men så pigg är man inte när man precis somnat och svarar i telen i sömnen och tror det är morsan eftersom de e dolt!! men förhoppnings vis slutar svinet nu så man kan sova om nätterna, liksom jag har nog svårt att sova ändå... urk.............

ja sedan har man ont i  foten med... gillar det inte... de var bra efter stukningen men nu gör de sjukt ont igen. orka knappt bära en melon och stödja på foten... urk... måste gå ner till vårdcentralen i morgon. fast får se om ja orkar... e ju rätt lat. haha

sen har min underbara kusin varit över med sin son, och min morbrors fru, morbror var med i himmelen, sedan min kusins mamma, och min andra kusin. riktigt mysigt hade vi. ficka pepparkakor och drack glögg. alla utom jag och adrian mitt kusinbarn.
sedan blev de lite bus och kittlande.  sedan middag bejcon inlindad kykling och hassebaks potäter.... mums med bea sås och lime smör med en fräsch sallad till ur gott...
sen tvätt och ner i källaren efter en skärtlapp.
jag och adrian gick ner men hitta ingen.
adrian skyddade mig från alla läääskiga källar månster som han slog sänder *fniss*
sedan upp igen och börja klä på sig. har inga termo byxor så blev mjukis på mjukis och två par strumper i gympaskorna.
sedan ut i backarna och hej va de gick. jag åkte på en badring som sprack första åket så de fick bli på mage i stället undra hur bra jackan mår efter några vänder i en is backe.
syrran slog i svanskotan de första hon gjorde så hon gick in.
adrian och jag fortsatte att åka.
och kul hade vi. påvägen hem blev de snöbbolskrig och lek i parken så klart. lite kurra gömma i små husen och sedan lite klättring och volter. även en ner ramlad maggie i en snö driva... haha jag och mina ställen att ligga på.

inne så ville adrian spela på mitt Wii då jag hade spel dom inte hade så OFC så gjorde vi det. blev mario party 8
och mario vs sonic i olympick games. vilket han även sedan fick låna hem och tjuv öva på tills onsdag då ja ska hem och umgås med han och malin min älskade kusin.

som förövrig har en bra blogg. kolla in den. http://truelifeofmalin.blogg.se/ 
hon skriver om livet som ung mamma. väldigt intressant.

men åter till dagen. vi lekte även kurra gömma, jag och malin hade bääästa platserna. ja i garderoben andrian gick förbi hur många gånger som hälsat. malin i annelis säng bakom garderoberna... hahahhahah sjukt kul...

lär bli mer Wii och ännu mer kurra gömma på onsdag vem vet kanske även lite pulka... hahah

pussar och kramar. detta blev långt...



dagens ROS går till MALIN världens bästa kusiin som är göör goo...

Kommentarer
Postat av: Malin

Taaaaack för rosen gumman.. :) <3 roligt att du nämner min blogg här.. kanske får jag lite fler läsare då :P haha!

2010-01-05 @ 00:18:57
URL: http://truelifeofmalin.blogg.se/
Postat av: Brassa

svar åå vad kul, vad glad jag blir:-D

allt bra?

2010-01-05 @ 10:56:37
URL: http://brassas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0