om mig och lite annt

♥♥här under kommer lite roliga, kneppa och oviktiga saker om mig. läs och njut skratta eller gråt.....♥♥

OM MIG:

vad heter du: Magdalena
hur gammal är du: 17
hur lång är du: 178
hur mycket väger du: för mycket
vad är dit födelsedatum: 1992-10-01
vilken sko storlek har du: 37-38 broende på sko..
är du nöjd med din kropp: nej
skulle du kunna plastikoperera dig: ja förstora brösten, och fett suga låren
välj en sak du tycker är fulast på dig: magen/brösten
vilken ögonfärg har du: blågrå.
vilken hårfärg har du: brun för tillfället.
har du husdjur: NEJ, inga mer än nyckelpigan i julgranen...
bor du hemma: ja
hur ser din familj ut: Mamma, mammas sambo, min syster, Pappa och pappas särbo...



mina känslor, tankar och humör:


hur är ditt humör nu: trött och ledsen...
vad tänker du på just nu: Min natt....

saknar du någon just nu: japp....
gillar du någon: ofc! de som behöver vet...
är du kär:  japp...
är någon kär i dig: tror inte det... =(
älskar du någon: jaaaaaaaaaa
hatar du någon: nej
hur är du om du är hungrig: SUR!!!
hur är du om du är trött: över pigg
om du sovit i tre timmar: IRITERAD!!!
Gillar du ditt liv: NEJ!!!


du skulle egentligen velat heta: Emmy SeaGreen
du skulle egentligen velat bo: västkusten eller L.A
din högsta önskan är: att den jag älskar älskar mig! och bli polis.
du skulle vilja ha: egenlägenhet
om du hade ett djur skulle det vara: hund.
din drömmkille ser ut hur: min dröm kille, svår fråga. det är mer hur han är, snäll, trevlig, intressant, bra humor.

Mitt rum:


vilken färg/färger är det i ditt rum: vitt, gulg, svart, rött
har du en tv i ditt rum: japp 19 tm med inbyggd dvd och kortläsare och usb XD ( platt så klart )
har du en dator i ditt rum: bärbar! den är där ja vill ha den...
har du en säng i ditt rum: ofc. en 120 sägn från ikea.
vilken färg är ditt påslakan: Svart och vitt oftast.
har du kläder på ditt golv: precis städat XD
har du tidningar på ditt golv: NEJ
har du något annat på ditt golv: sängen, skrivbord, matta, mig själv ibland.... ne ba skoja med er. *ler*



Mina dåliga vanor:



röker/har du rökt du: ja men ska sluta.
Snusar/snusade du: jag har snusat....
Dricker/har druckit du: jag har druckigt och dricker när ja har något att dricka. sprit alltså..
Äter du frukost varige dag: Nej långt ifrån....
Sitter du mycket vid tv/dator: ja lite för mycket...
äter du mycket godis: ja för mycket.

mina bra vanor:



tränar du: ja jag simmar och gymmar då och då... relativt ofta.
umgås du mycket med vänner: ja väldigt mycket vilket är en bra vana.
äter du grönsaker till maten: ja!! när de finns.
äter du lunch på skolan: sellan något jag gillar. så de e inte spciellt bra vana.

mina nyårslöften:



1: sluta röka till juni 2010 ( då betalar mamma och syrran min tatto )
2: umgås mer med vänner...
#. hålla bättre årdning på rummet....



P.S
tyckte det kunde va kul o veta lite om mig... såhäär när ja blogga ett tag och har trist.

D.S



♥♥de kaxiga fåret i dalarna♥♥♥haha vem vet kanske är jag. ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0