oj då

tydligen så har personen jag skev om förut hitta till min blogg. han som skrivit om hängningen. men som jag sade då jag tänler inte säga vad jag googlade för att hitta den. det är så sjukt ändå att jag bara la upp den ens en gång! fy på mig...
även om det är frästanande så ne...
så förlåt mig här B. tänker inte berätta det för lilla dig. testa och se *ler*

ja men åter till andra saker. hade inte tänkt skriva något här men nu blev det bara så.
sabbade en skolsak jag gjort så måste ändå göra om den och därför sitta här så passar på och berätta lite roliga saker för er som läser allt trist jag skriver här XD

min dag har väl varit hyfsad. glömde min ledighets ansökan på skolan X(
jag vill ju vara ledig vecka 4 för er som inte vet det. ska upp te norrland då och plugga där uppe i ställe en vecka.
gud välsingna de mobilanätet <3
bara köpa ett på konsum som räcker en vecka så e allt klappart och klart. men då ska jag vara noga med att hålla er uppdaterade med bilder och skriva om vad som händer där uppe. ska låna mammas sambos kamera antagligen. så fösta inlägget och bilden kommer väl från bussen dit upp.
sedan massor på de kalla vädret och plugget. *ler*

men annars är dagen bra. engelskan gick hyfsat låg inte så mycket efter som jag trodde! skönt.

men nu ska ja avsluta fixa min grej och hoppa i säng och sova. kanske en cigg oxå hahah

puss o kram



Dagens ROS går till Teres som inte var i skolan idag. oavsett vad som hände igår kommer jag alltid älska dig hur mycket som helst!!! ( vi har inte bråkat men a andra kan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0