någon att älska

jag vill hitta någon att älska!

någon som älskar mig oavsett smink, kläder....
någon som älskar mig även om jag inte tränar varige dag.
någon som vill vara med mig även om jag är sjuk.

jag älskar en person som inte älskar mig!
det är faktiskt skönt att han inte älskar tillbax.
för då kan jag glömma honom snabbare.
varför jag vill glömma honom....
han skulle aldrig acca mig utan smink, snygga kläder eller orakad!

är det inte bättre att glömma då?
att försöka gå vidare och hitta någon annan?!?
varför ska kärlek vara så starkt?

jag vill verkligen hitta någon som tar mig precis för den jag är.
som ser mina brister och rycker på axlarna och säger att jag är bra ändå!
trotts mina fel och mina misslyckanden så älskar han / hon mig!
detta är verkligen något jag vill ha något jag längtar efter fast jag hela tiden säger det är skönt att vara SINGEL, men det är det inte. inte någon stans är det underbart. man är ensam alla dessa helgkvällar när folk är ute och super, är med sina killar eller familjer. vaf gör jag. jo jag sitter här och bloggar tycker synd om mig själv och beklagar mig. liksom tacka faan för att ingen vill ha mig då....

jag vill ha en kille som har ti´d för mig och även att vi kan göra saker på vart håll.
det finns någon ingen sådan. för ingen skulle kunna veta allt om mig och ändå vilja sätta på mig XD
så jävla patetiskt!

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0