mysig daag

ja dagen började bättre en gårdagen slutade.
vaknade lite senare en planerat då jag inte kunnat sova.
ja åt frukost och fixa mig innan ja följde med mamma ner till centrum o tog bussen till masmo för o ta tuben till kusinen.
Malin möte mig i centrum då mitt lokalsinne inte är de bästa.
*fniss*
vi gick hem till dom och pratade lite på vagen om allt mellan himmel och gjord. riktigt mysigt.
väl hemma hos dem skulle adrian visa mig hur visa spel på mario vs sonic olympic games gick till.
jag har ju då inte spelat alla spelen. *ler* ( fast det är mitt )
så han spela lite själv och jag och malin fortsatte prata och hon åt. sedan var de vår tur och adrian var helt slut så han lekte på golvet med ett tåg / tvärbana.
vi gjorde lite allt möjligt rodde, hoppa höjd hopp kasta slägga med mera. riktigt kul ja kom etta på slägga wooohoo... adrian höll på mig sade han. sedan när vi fått ont i hanlederna bytte vi till mario party 8.
vilket vi skrattade mycket åt. pengar hit och pengar dit, godis och annat smått och gott. adrian var med ett tag till han ledsnade. *ler*
ja åt även mat där.
jätte gott. som christina lagat. ( min morbrors fru )..
medan jag och malin plocka mat så såg vi bara andrian röra dosan. vilket han sedan viska till mig att han kört en omgång på mammas gubbe och sett till att hon inte tog någon stjärna för mig XD
han är helt på min sida. *ler*
sedn massa mer spel och rök paouser här och var.
sedan en paouse för att bära ner en sak i källaren och ta upp en annan. XD adrian kasta snö på oss när vi ändå var ute. *ler*
sedan in och spela lite till innan jag skulle åka hemmåt.
Malin följde mig till tuben. skönt o få sällskap en liten bit.
sedan musik på och prata tele sista biten. fast mobilen dog vid tunneln.
men detta får vi göra om. *ler*
var riktigt mysigt att umgås.

nu är jag hemma har kolla facebook och skriver här nu ska göra en kopp te och hoppa i sängen.
blir att se en film och försöka somna. men med en kopp te går det nog.
så god natt... och sov gott..
skola i morgon jippi!! eller inte....



dagens ROS går till Adrian. världens sötaste/ goaste / underbaraste kusinbarn.

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe ja det får vi definitivt göra om..



Glöm bara inte att hälsa på mig på ålderdomshemmet när jag blivit gammal :P skratt



2010-01-07 @ 00:28:59
URL: http://truelifeofmalin.blogg.se/
Postat av: maggie

ofc hälsar ja på dig ler

tar med wiit så se till att va pigg. ler

2010-01-07 @ 19:17:28
URL: http://maggie92.blogg.se/
Postat av: johan

somna inte med tet i sängen bara de blir så varmt dåXD

2010-01-08 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0