min dag kass

hej ja så har man haft ennu en kass dag då...
urk!!
var hemma från skolan idag då ja inte orkade med ännu mer tjafs...
men istället mår ja bara mer piss! vill verkligen bort. snart har det gått en månad sedan
jag träffa min stödperson... urk!
vill bara bort från skolan och hemmifrån.
jag har alvarliga funderingar på att hoppa av.
problemet är jag vill bli polis men lär aldrig bli om jag hoppar av.
ja får väl jobba på ica eller något. konsum kanske...
skolan är piss nu.
är trött på lärare som ljuger ändrar sig och håller på.
utanför skolan är jag trött på en familj som inte lyssnar eller ser.........
bup som säger det gör saker men det händer inget!!!
killar som pressar en! allt är bara skit!!!
det känns så i alla fall!
jag gör misstag efter misstag och har mardrömmar hela tiden!
var ska man ta vägen. jag har en ständig dröm och rädsla för att alla ska glömma min födelsedag iår.
att ingen ska säga grattis eller ens lyssna när jag säger jag fylle. kanske inte verkar så farligt men det ger mig en bitande kännsla och oro i magen! känns inge bra.

ljust nu ser jag en super bra film med mamma innan sängdax och skola i morgon.
ska försöka njuta av mitt glas oboy och min pepparkaksdeg.

kramar på er. kommer ingen dagens ros idag. klarar inte av de nu.....

men det kommer sjukt bra låtar!!! ni måste lyssna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0