hemma hemma

hejsaan hoppsan.
sov borta igår vilket var härligt.
mammas kompis mia tyckte jag behövde komma bort lite efter att ha läst min blogg.
det är jag mycket tacksam för. hade inte kunnat be om det själv.

men nu är man hemma. sitter i soffan ska va uppe till 02 då Alex kommer över. urk...
blev sur på han då han åkte idag. eller kväll va man nu ska säga.
han tyckte han såg tjock ut i en rock han hade.. men ttycker inte han ska säga någe han e faan ap smal o gämförelse med mig. och jag har ändå börjat träna. så jag sade va ja tyckte....
dock sårade hans komentar mig.
det är väl bara träna...
liksom som att jag inte gör det!!! men jag har de jobbigt nog.
men man kunde sagt du e fin som du e, utsidan räkns inte... liksom det finns mycket att säga,.....
blev riktigt sårad och problemet är att jag inte kan säga att jag inte vill han ska slagga här heller....
för hans bil står i vårat garage... ååå
blir så trött!!

aja nu ska ja spela sims och försöka under hålla mig själv tills klockan blir 02:00

puss och kram



dagens ROS går till Mia mammas kompis som alltid finns där!!
ställer upp och förstår!!!

Kommentarer
Postat av: Kitsune

du vet att du kan köra ut honom så får han hämta den imorgon istället? om du inte orkar ikväll så säg det istället för att plåga dig?

2010-01-10 @ 01:14:02
Postat av: Mia

Tack för rosen... finns alltid här för dig KRAM

2010-01-10 @ 06:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0