hemma efter en tung dag

ja så är man hemma efter en tung eftermiddag i skolan. presentationen i säg käns som den gick bra om man bortser från flackandet med blicken och stakningen. men det var första gången jag höll en pressentation inför en grupp personer¨på engelska och jag pratade ganska djupt som saker jag varit med om.

hoppas bara skolan fatta vinken jag gav dem. hihi.

ja så är ja ju rett desperat efter pengar vilket många vet...
så ja drack rent saftkonsentrat idag ( BOB appelsinsaft ) för att få 100kr... hihi..
fast ja behövde bara dricka ett glas istället för hela flaskan då terese fatta jag mena alvar med att jag skulle göra det. men ja var så uppriven efter pressentationen så terese som är 18 fick köpa cigg till mig i stället....
behövde verkligen det. *ler*

så har man misslyckats igen =(


puss och kram



Dagens ROS går till Terese som fanns för mig underpressentationen, som såg på mig att jag höll på att börja gråta och då satte sig på golvet  vid mig och höll min hand!
tack så otroligt mycket. de värmde. älskar dig verkligen är glad att jag har dig som vänn. finns alltid här för dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0