götakanal 3

ja så har man haft en hyfsat lugn kväll. för utom att lisa läste fel i ett sms så vi stressade upp i onödan. och jag spilde ut min smoothiie...... det var mjölk och banan överallt. hela spisen golvet och mig. urk på burk asså!!

sandra kom över någon gång vid hmm ett tiden och vi bytte julklappar och pratade lite. jag fick sjukt snygga örhäängen av min söötnoose...
hon fick ett halsband som ja gjort själv i glas. *ler*

vi såg på taken som jag spelat in... blev även massa kudd krig XD ofc när jag lisa och sandra är i samma rum... hihi..

sedan en liten intervju om hur det är att vara bs i sämhället. om diskriminering och hur jag upplever allt. det var till en artikel som sandra ska göra i engelskan. blir den bra kanske jag lägger upp den här.. hihi.. har ju caner så får se hur det blir.

ja men angående överskriften. jag var på bio såg görakanal 3.. urk på burk!!!
andra filmen är den bästa hitils. trean okeej det var bra skådisar och hände vissa kul grejer men höll inte måtten alls!!! så urk på massor av busk!!!!

ha det bra ska ni se film kolla alvin och gänget två..

den 22 jan kommer "det regnar köttbullar"




Dagens ros går till mina älskade cigaretter som är slut!!!
( ni som läser min underblogg där ja skriver om att sluta röka kommer fatta vf den går till det!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0