ett lite roligt brev

hej idag var de komfa igen riktigt kul att träffa gänget igen.. hihi
vi fick en uppgift som jag tänkte dela med mig av till er. den var riktigt kul.
vi skulle skriva ett brev till oss människor från Jesus. där han berätta lite om varför han
offra sig till oss människor. här kommer det:

God middag,
Det är Jesus som talar.
(ni vet han som offra sig för era skulder.)
Nu nära 2000år senare kommer förklaringen!
meningen med att offra mig för männskligheten var:

Att ge er en andra chans
och visa min kärlek till er och att vägen
till himmelen alltid står öppen!
så länge ni inte dör sista söndagen i månaden!
då jag tar en kafferast och har psykolog tid!
Glöm aldrig min kärlek...
ni kan alltid vända er till mig i bön...
dock inte mellan 11:00-17:30!
då jag har LEDIGT!

Många kärleksfulla och varma kramar från:
Jesus, Anden och gänget!


detta var mitt och en kille i gängets brev från Jesus.
vi fick göra det komiskt om vi ville.
och vi hade så klart lust att göra det.
läs och njut. XD

puss och kram från mig


Dagens Ros går till mina underbara komfa ledare!!!
som gör mitt liv så rikt.
skickar en liten ROS till gubben på tuben som gav mig ett gott skratt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0