dunder och brak

de flästa som läser min blogg vet redan det var strul i skolan idag.
bråk med idrottsläraren...
*suck*
ja kom 15 min sent idag inte ovanligt med tanke på hur dåligt jag sover. men jag stressa mig till skolan fast jag hatar att stressa och de första man möts av är göran inte de mysigaste... :(
jag lisa och felicia som sent idag så var inte själv. men ändå hoppar han på mig. urk! inför hela klassen och allt!!
jag lakca satan kalla han bögjäver och bad han hålla käften. kanske inte så snällt men han har gjort fel.
urk urk urk!!!

tänker inte gå in på det mer ingående det drar upp för mycket kännslor! blir bara upprörd igen!

sen var det en hyfsad fortsatt dag. eller den funkar i alla fall! *ler*

har ni haft en bra dag?

puss och kram från mig



Dagens ROS går till Terese som följde efter mig när jag blev sur och ledsen idag. tack för att du finns och lyssnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0