lite om mig

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: nej hatar det.
Gnälla: ja rätt ofta *ler*.
Sova:  så ofta jag kan...
Ha ångest: ofta....
Skada dig själv med flit: ofta... för ofta...
Drömma mardrömmar: ja... gillar det inte
Drömma sexdrömmar: Ja dåå... heta sådanna...
Ta droger: Nej, ingenting jag kommer göra heller.
Försöka vara annorlunda: Jag är annorlunda...
Klä dig i svart:  det händer nog, rosa hälst ;)
Gå i skolan: från måndag-fredag.
Röka: ja regelbundet, men ska sluta....
Hata folk: Jag går inte och tänker på det men finns tre jag hatar....
Lita på folk: just nu ingen... är två som sabbat det.

VEM:
Saknar du: just nu? hmm lisa, terese och kenny...
Vill du döda: Jag vill döda tre st men nämner inga namn... ( A,S,P )
Rörde dig sist: det var lisa som gick nyss. *ler*
Kysste mig sist: Ja du A tror jag och de var lääänge sedan...
Vill du kittla: Liiiisa fiisssa de är så roligt
Kramade du sist: Säta liisa fiiisa
Vill du prata med: terese
Skrek du på sist: A.......
Sårade dig sist: det är två A och S.....
Vill du bli galet full med: Lisa snart!!!
Gjort dig riktigt glad senast: Säta.
Fick du sms från senast: S....
Ringde dig senast: Hmm svårt... mamma tror ja...
Är vackrast på jorden: Lisa och terese...

HAR DU:
För många vänner: nej, absolut inte!
Tvångstankar: ja och inga bra sådanna.
Någon annan psykisk sjukdom: ja tuvärr....
Någon fysisk sjukdom: japp astma och knää problem.... suck
Någon skada: stukad fot.....
Färgat håret: ja, många gånger i alla möjliga färger
Brutit några ben: nope. aldrig.
Några piercings: japp och fler ska de bli.. hihi
Egen dator: japp
Bra självförtroende: nope
Kysst någon: ja.
Köpt kondomer: japp
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja!
Varit kär: Ja!
Tuttat eld på nån: japp
Gjort något olagligt: jo vem har inte snattat någon gång. *ler* men inte åkt fast...
HUR:
Går du: jag tar det ena benet efter det andra, om och om igen.
Svarar du i telefon: magdalena
Fördriver du tiden: spelar eller är med liisa
Mycket pengar har du: ja du 3 kr på kontot.....
Tjänar du pengar: nope!
Ofta diskar du: ofta idag senast.
Ofta städar du: ibland
Ofta träffar du din familj: varje dag.

TROR DU:
Att du kommer bli något: vet ej hoppas.
På Gud: ja!!!
På rymdvarelser: hahah ja vf inte! tänk om de kommer en rosa rymd ko.. sjukt ballt!
Att folk tycker om dig: nej vf skulle någon gilla obetydliga och fula mig?!?
Att fiskar kan tänka: ja appsolut
Att du kommer leva länge: jag hoppas men kan inte lova något i dax läget...


Kommentarer
Postat av: johan

magda lilla man kan bara inte sluta älska dig;P

2010-02-12 @ 03:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0