jobbig natt

heej. vi har varit ledig den första delen av veckan då de va kaouse i sl...
skulle börja idag och gått i morgon sedan helg...
men jag sov inge bra så jag fick vara hemma idag med...
det är saker som hänt!
men jag kommer inte skriva ut de här. jag har en blogg till. inte underblogg utan en helt annan.
där skriver jag om allt! okeej nämner inte namn på någon men a sådant är livet.
det är skönt att ha någonstans att kunna skriva av sig.
*ler*
men imorgon blir de skola!
ska bli ganska skönt! ska hålla min engelska redovisning!
hoppas det går bra! håll tummarna för mig! 

kram puss!

Kommentarer
Postat av: johan

kan du skicka adress/ namn på den bloggen till min mail eller nått sånt?

2010-02-26 @ 01:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0