hej

igår skrev ja om min underbara vän lisa idag skriver jag inte om någon.. hihi kanske ska slänga in ett inlägg om teres? hmm vem vet. hon är ju oxå underbar. vi har mycket gemensamt får se hur det blir. *ler*

idag  har jag varit sjuk! 37.9 i feber bläää.
bara sovit typ hela dagen  har även pallrat mig ut och rökt urk på mig!
sedan hasat iväg till ett möte på BUP...
inte kul...
men fick ta taxi hem med micke då ingen av oss palla tuben idag.
nu har ja sett halva pettson och findus glömligheter..
den är så otroligt söt..
ska se resten efter maten.
hinner nog inte se klart den innan om jag ska skriva här.
det blir ju lite olika prioriteringar.
fecebook först, blogg sedan och sist film hihi och mat någon stäns där i mellan.
resten av kvällen blir lugn....
se klart filmen sedan över med lite filmer på ett usb minne så man kan ploppa in dem i tv.
mamma får se film med mig i kväll *ler*

blir hemma i morgon med urk!!!
ha de gött alla folk nu ska ja se om jag hinner skriva om terese innan vi fåår mat... korv i ugn! mumd!


Kommentarer
Postat av: johan

du får kryapå dig:)

2010-02-10 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0