en läskig taxi resa

faan va vidrigt och otrevlig servis!!
a jag och min älskling tog taxi hem efter middag hos mia...
först tänker föraren ( invandrare ) inget emot det men hallå!
sverige har lite servis.... vi fick ingen hjälp med kassarna in i bakluckan...
men åter till vad han tänkte. han tänkte ta en omväg men haha ja viste bättre.
bad honom ta en kortare väg, och vi kom till ett kupp som han körde typ 60 över!
halå väg gupp! vi studsade där bak och hjärtat satt i halsgroppen hela vägen hem...
hjälp, nära döden upplevelse!!
de gick på 200 fast det skal gå runt 150kr den sträckan! urk!
tur micke kör taxi åt 020 så man vet eftersom vi åkte med det bolaget så klart!
nu är vi i alla fall hemma.. och jag är för snäll!
han fick 20 kr i dricks för vi överlevde!!!
så ortoligt snäll men sade inte så bara gav han pengen surt!!!

puss hej ska byta sim och nummer nu!! wiii

Kommentarer
Postat av: vitt papper

Jag tänkte bara slänga in en kommentar och tacka för ditt stöd! Det betyder jättemycket!

2010-02-23 @ 13:45:24
URL: http://vittpapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0