datakunskaps prov

ja så har vi data kunskaps prov!!
det går piss och jag vill bara gråta..
alla säger det är skit lätt men jag fattar inte ens beskrivningen på vad vi ska göra!
vill bara hoppa ut genom fönstret och försvinna...
åka hem och glömma hela provet. få ig och sedan är det över.
jag tror jag kan allt, jag vet hur jag gör men får panik i prov siuationer... hjälp!!
jag kommer gå under. måste ta en atarax sedan när detta är slut.
annars skulle jag inte klara mig.
lärarna borde se på mig hur jobbigt jag tycker det är.
jag känner mig vit i ansiktet och helt död.
jag vill faan spy! vi började 10,30 slutar först 12!!
jag kommer inte klara det! det går verkligen inte.
jag har panik!!
faast det kanske ni redan fattat.
oså drar ja på er min skit!
fan så jävla patetiskt. är bara ett jävla data prov!
skärpning ¨på mig! men kan inte!
paniken växer ju mer tiden går...
jag vill vara duktig men kan inte.
texten på provpappret bara flyter ihop.
lärarna har gått förbi sett jag inte gör något.
men de frågar inte vad som är fel!
jag borde stannat i sängen idag...


Kommentarer
Postat av: johan

om de e till någon tröst så suger jag med på datakunskap:)önsar jag bodde närmare dig så man kunde gå o hälsa på utan att blanera i en vecka inan:)XD

2010-02-24 @ 03:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0