börjar med att säga....

glad alla hjärtans dag på er som läsermin blogg....

min dag har varit mysig vaknade med lisa bredvid mig i förmiddags riktigt härligt.
sedan kom vi ner till ett dukat frukostbort gott. åt massor och såg sedan upp.
sjukt sorglig film... vi har helt änkelt haft en slapp alla <3- dag tillsammans. mysiigt.

nu väntar jag på att min lax ska tina så jag får i mig middag. fast e inte speciellt hungrig..,
har liksom tappat aptiten efer allt som hänt senaste tiden med Anki, Sandra, Alex och p......
gillar det inte. men kan inte äta är inte hungrig eller sugen på något. desutom är jag hemma med
38 graders feber och har vart de sedan i tisdags... urk!
vill bli frisk! saknar skolan...

kan ni tänka er jag saknar skolan!! de är sjukt!!

hatar att inte kunna äta utan att känna sig fet och äcklig...
mina bröst krymper men faan inte min feta äckliga kropp...
urk urk urk....
jag borde träna vilket jag gör ofta när jag inte är sjuk.
men alla säger jag inte får träna när jag slutat äta normalt.
vet inte vad jag ska ta mig till. händer så jävla mycket.
dess utom går man upp i vikt när man slutar röka!!!
hjälp jag som redan är fet!! panik!!!

men nog om det ha en bra  alla hjärtans dag så ska jag ta och laga mat och sedan sova.
puss......



Kommentarer
Postat av: kenny

Man går inte upp i vikt när man slutar röka!! Man går upp av kaloriöverskott.

2010-02-14 @ 21:28:19
Postat av: johan

man ska inte träna när man e sjuk de är farligt.

2010-02-24 @ 02:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0