3 år med Lisa och lite mer


¨
Lisa min älskliing!
kan knappt tro att de är mer än 3 år sedan vi
börja snacka och umgås. känns som igår men ändå en livs tid!
så otroligt mycket minnen med dig.
vi har haft en händelse rik relation men med mycket jobbigt!
känner mig dum som dragit med dig på massa skit!
även utsatt dig för risker med Mazarin!
hur kunde jag.
men nog om det!
detta är om dig!
den underbaraste personen på denna jord!
skulle inte kunna leva utan dig nu när jag väl träffat dig!
du fanns för mig på balen.
du ser när jag mår dåligt!
vi kan umgås genom att bara vara oss själva!
lova att alltid finnas kvar!
vi ska faan fira födelsedagar och alla hjärtans da tillsammns mer än bara förra året!
alla fylle historier vi kan dra om varan!
jag har vart med,
sett dig byta killar som du byter underkläder!
ne nu va ja taskig!
vi har samma humor,
vi gillar samma sorts killar!
vi har samma förflutet med våra pappor!
inte identiskt men väldigt likt!
jag hoppas och tror du kommer stöttaa mig när jag blir 18!
vill inte bli som våra pappor!
jag kommer alltid stötta dig vad det än är!
vad det än handlar om!
älskar dig!
4- ever wiiiiii



Kommentarer
Postat av: Lisaa :D<33

Underbara människa! jag kommer aldrig, aldrig någonsin släppa taget. Du är min absolut bästavän, du betyder allt! Utan dig på denna jord? skulle inte vara en bra planet, skulle inte var ett liv värt att leva.

Vi ska leva tills vi blir 120! ;) och detta år blir som sagt vårat år :)

vi kommer bli 18 i år , och jag lovar, att det kommer bli super. Men vi kanske inte ska festa järnet för det.. bara någon gång ibland? haha. Nejmen du fattar!

Jag älskar dig Maggie! 3 år har gått, fler ska det bli, fler minnen. fler personer. fler fylle historier ;)<333

2010-02-09 @ 19:10:50
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0