lite kort

Bästa veckodagen: fredag!!!!

Humör: glad!!

Favoritgodis: 4-ever choklad i mitt hjälta!

Är det nåt du absolut inte äter: Vitkål, urk!!

Kläder just nu: leggings, och tröja

Musik just nu: ingen... tv i bakgrunden!
 
Favoritsaft : äpple

Dagens längtan: lägga mig i sängen o se min nyköppta film <3

Hur många kuddar sover du med: hmm runt 5-8..  

Spelar du nåt instrument: nope. har spelat tvärflöjt!

Dagens frisyr: ruffsigt hemma uppsatt.

Kommer du ihåg din första kärlek: ofc! både första lekis förälskelsen, men även den riktiga.

Har du några homosexuella vänner: ja.. fler än icke..

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ofc! med den rätta!

Ser du på kärleken som ett misstag: ibland! man kan inte alltid vara posetiv...

Bio eller promenad: promenad i naturen! en kopp varm oboy från pressbyrån.. och en god vän och en cigg! 

Dagens borde: fixa mitt rum och sova

Dagens fundering: för många...

Snarkar du? ja XD om ja är förkyld... 

Rädd för insekter? nej, eller de bror på vilka...

Det här är jag bra på: ska jag vara ärlig tycker jag inget. men hmm skriva får jag väll dra till med XD 

Vad vill du jobba som? jag vill bli POLIS!
 
Chips eller godis? Båda!!! <3

Skriver du dagbok? försöker göra det varige kväll!

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? jag har inga tatueringar nu men ska skaffa. jag har en navel piercing! 

Hur många syskon har du? ett, min storasyster anneli...

Är du rädd för blod? inte det minsta!

Anser du att du är stark? nej!!  

Röker du? ja, men föröker sluta. har dock inte viljan

Snusar du? har gjort som 12åring. tur nog bara ett år.. <3 

Använder du knark? nej! tänker inte heller!

Kaffe eller te? te under ett duntäcke mitt i vintern i en stuga!!

London eller Paris: Båda!!!

Favoritfärg: Svart/rött..
 
Född: västernorrland!

Nationalitet: 100 % svensk!


hihi lite kort fakta om mig XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0