det jag saknar sedan jag var liten

att kunna krypa upp i mammas knä när man skrapat upp knäet.

att somna tidigt om kvällen.

att ha världens energi när man vaknar på morgonen!

bo på landet och kunna vara i skogen hela dagen!

alla mina dockor och nallebjörnar..

att det var långt till man var stor och behöver ta ansvar!

monstret bamse som bode under min säng!

mamma och pappa bode tillsammans.

mina vänner från norrland.

att  kunna vara ensam utan att vara rädd.

HA OSKULDEN KVAR!

dansa till givit to me baby i troser och sporlt topp! och tycka man är bäst!

se fram emot loven och att åka till farmor och farfar i stockholm!

telitabis på helgerna!

gladiatorerna på tv!

katterna, fåglarna och hunden....

inge krav på kläder, smink utseende!

faan saknar det grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0