tanke

heej tanken var att jag skulle ha skrivit ett inlägg efter skolan igår innan ja skulle iväg. valde dock att sova istället och att skriva idag om hur underbart allt var på¨kräftskivan och hur kul vi hade och att jag skulle vara trött efter att ha partat hela natten... dock blev inget såå eller okeej kvällen var lugn och kul jag badade ute i mammas kompisars pol var trött vid tio i tolv så bestämmde mig för o sova.. dock har ja svår att sova borta så kunde inte riktigt slappna av och sedan hände massa jävla skit så ja drog ut vid 05:20 någon gång mitt ut i igenstans ute på ingarö hittar ingenstans och 3 km till närmsta buss va faan tar man sig till... mamma kom ut efter mig runt 05:50 och vi prata till efter sex och sedan hem till mammas vänner igen åt blåbär på  vägen o väl inne blev de en kopp te och sen försöka sova kom i säng vid 7 sov kanske hmm 2 - 3 timmar under natten och morgonen så är lite borta nu om vi säger så.... bläähää

heej råå ska se film nu


Kommentarer
Postat av: jojj3

AAAAA hon är tvehövdad!!!!

2009-09-24 @ 17:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0