sjuk, sjuk, sjuk.........

hej jag hatar att vara sjuk. liksom hallå jag hatar att sitta still... så tog tag i mitt rum idag, börjar faan likna ett rum!! vist har det fantastiskt....

sen har jag även funderat över min födelsedag som är snart <3 på den dagen alltså torsdag om en vecka ska ja ha fika i skolan sen äta middag med min bonus farfar o familjen och min älskade kusin linda.. sen på lördagen den veckan blir det tjej fest, sova över... med massa sköna brudar... funderar på några vidriga spökhistorier.. någon som kan någon bra? xD

sen helgen efter kanska ja bjuder hem släkten får se...

aja nu ska ja söka på lite historier på google och sedan sova puss kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0