min dag

hejsan hoppsan i lingonskogen...

idaag har alting varit upp och ner.... började med ett läkarbesök och humör i botten... </3
sen till skolan stanna utanför tog en cigg och prata med lisa innan vi gick in och ja hade smalhällskunskap.

sen hade ja EL lära för esteterna riktigt jävla kul... haha dom hjälpte mig faan förstå cooolt.. och massa svåra potens tal... hihi...

och sen bar det av till butrick där vi lekte runt lite o planera för min fest.. hihi och a sen hem till mig bästa middagen  ever  bea sås med stekt potatis, fortsatte planera.. och bestämda lisa skulle vara med... wii

a nu  ser vi säg att du älskar mig... gud den väcker så mycket tankar vill bara gråta...

hjälp...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0