kväll te o en skorpa

kom inte på något bättre o skriva som överskrift... men den funkar ju... det är åt minstonde sant...
mamma har precis kokat te till mig o brett litte skorpor till kvällsfika.  mumsigt men nog om det.

idag har dagen varit hyfsat lugn.. jag fick sova en timme längre idag för mamma skönt som fan. kan säga såhär det behövdes verkligen... väl påväg till skolan kände jag mig piggare än vanligt vilket känndes skumt. sen kom man till skolan och hade samhälls kunskap och gud vilken underbar lektion det var. jag och en tjej i klassen hade helt olika åsikter och diskutionen vi fick upp var väldigt lärorik.

efter skolan bar de av till globen där ja träffa mamma vi gjorde en grej tänker inte gå in närmare på det. sen efter det så köpte vi en hälsosallad och åkte vidare... ja hem och mamma tillbaka till jobet. när ja varit hemma ett ta så smsa ja med mia och åkte över dit vi hyrde en ur bra film och åt thai mat. mmmmmm.....

nu sitter ja hemma här med mina skorpor och mitt te har en livlig diskution på msn med en kille hoppas de slutar bra... heej råå och ha de gött..

P.s

imorgon blir det gym  och simming <3

D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0