dagis

heej idaag var jag på dagis med mamma <3
barnen tyckte jag var väldigt fint klädd. dom är så otroligt snälla och man blir alltid på bra humör av dem. jag läste pettson och findus för dem. gud så dom hade ideer för katter kan inte prata och inte kan de ha kläder och dricka kaffe heller ne det funkar ju verkligen inte xD men findus kan för han är en så speciell katt som bara finns hos pettson.

se efter dagisbesöket så skulle vi handla på Willys och jag fick blippa xP
och eftersom jag inte tjatat något fick jag en coca cola. gud känner mig som 3 år... woohoo ja tjatade inte...

sen åkte jag och Mia och simmade i högdalen riktigt mysigt. totalt 1 km simmade jag och sedan lekte jag i en halvtimme. wow låter som 3 igen... men aa ja lekte dök och stod på händer och dök ännu mer försökte surfa på en madrass och aa en unge ja snacka med var bättre än jag på det där... urs... bläää XO

och nu är ja hemma har käkat massa vitlöksbrööd.. någon som vill ha en kyss XD

nu ska ja skriva på min underblogg så puss på er alla



gammal egobild från 08

Kommentarer
Postat av: jojj3

katter dricker vist kaffe:D min gjorde

2009-09-24 @ 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0