mååndag <3

så  var det måndag igen fyra veckor till julavslutning. längtar. hoppas man ligger bra till i ämnena men fortsätter ja så här o skriver blogg på lektionstid lär de ju gå utför XD

eller inte klarar mig ju bra i alla ämnen som det ser ut nu. XP

saknar en kärlek i mitt liv. :'(


ja min helg oxå i lördags skrev ja om i fredags och att ja skulle se film med lisa.. det var riktigt mysigt. vi såg typ 6 timmar film eller något. shit... va trötta vi var när sista filmen var sedd. alex kom över o sov... gud va trångt.
söndag tog ja de lugnt vi åt frukost sedan drog lisa hem o jag spela the sims3 som lacka ur och datan hängde sig. sen åt vi tacos... mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0