krog/pubb

hihi igår var jag ute med Aniki på anchar eller hur fan man stavar det. smeknamn ankaret
vi var inställda på att bli utkastade runt elva men var kvar till hmm 1:40 någon gång. eller längre kanske XD
vi åt en trevlig middag runt åtta. vitlöksbröd med tatziki och grillad lax på en grönskasbädd, jag tog potatisgrating
och hon ungsbakad potatis, skagenröra fick man till riktigt fint upplagt. det var huvudrätten sedan tog jag chokladglass
med chokladsås till efterätt och anki var nöjd. coca cola till middagen som avslutades runt 21.40. lyckad start på kvällen.
ut och ta en cigg och dricka upp coca colan och sedan in på toa XP

i väntan på att banden skulle börja spela bestälde vi in en lättöl till henne och en alho fri drink till mig  melonsmak riktigt good.
sedan i väntan på bandet efter en timme :( så tog drickat slut och anki gick iväg för att köpa mer så kom en kille 20+ fram till
mig och började stöta på mig... mmm villken läckerbit han var. bandet började och dom va SKIT dåliga. så efter två låtar då de sagt de skulle köra tre låtar som va nya var de dax för en rökpaous till. sen in toa och vänta på att bandet från Borlänge skulle börja spela. anki kände en i det bandet.. lite små ballt. men när klockan bleb 01:40 ledsnade vi och ville hem.

lite trist att de bra bandet gick på sist... 20 årsgränd men ja fick va med hela kvällen XP

nu är de filmkväll med lisa som gäller. wiii massa bra filmer hoppas jag

twilight, the uninvited, monsters vs aliens, 17 again och the last house on the left. sedan har vi även the ring 2 på min dator och massa inspelat på boxen blir en hel kväll. och massor med chips godis och läsk. pizza från pizzaonline till middag. hihi

vem faan orkar läsa detta. haha så normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0