torsdaaag <3

på torsdaag blir de dalarna hela helgen med min älskliing lissa. <3
vi kommer faan ha det underbart.. kunde inte få bätte sälskap. eller jo om
sandra var med oxå men liksom det blir så trångt i bilen. ja och lisa ska få städa på sov loftet så de määsta spindlarna försvinner. blää snacka om att ja kommer dö.. hatar spindlar. vi ska antagligen åka till spring källa oxå. så är bra jag har med mig lisa för ja ska elda upp en del saker som kan väcka jobbiga minnen så bra att ha någon att krama om då. känner mig fånig men de kommer vara så jävla jobbigt och antagligen kommer ja vara nere några dagar så hoppas alla har förståelse för mig i några dagar. och på lördag fyller min älskade pappa år... <3 så ja får väll se om ja träffar han. och då har ja min lisa så kommer de kännas lättare eftersom pappa inte gillar mig specielt mycket. även fast mamma sade vi skulle till dalarna i helgen verkar han inte vilja ses över en dag ens. så hmm tack?!? liksom min pappa vill inte ens träffa mig. känns underbart. han ville knappt krama om mig igår. ='( 
och jag vet att han på möte med mig på bup sagt att han gillar mig och bryr sig och vill ha med mig att göra och att jag bara är löjlig men att gång på gång få höra att för ett sms ska han sluta prata med mig?!? för ett jävla SMS!! där ja säger hur ledsen ja är... faan faan faan..


tur du ska med lisa så har ja tankarna i nuet i stället för i då tiden som ja har hela veckorna och all tid ja inte är med mina underbara vänner. älskar er alla och lisa helgen kommer bli helt underbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0