sol

idag var en helt underbar daag med massa sol och härligt sälskap av min ängel liisa. och en kompis till hon. vi hade köpt lunch på konsum och åt den på smedis.... och två pack godmorgon jucie... apelsin.. mums vi badade... 4 badet iår... så ja tekniskt sett är badsesongen nu ordentligt startad... hihi.... imorgon ska de bli varmare och ja e redan bräänd. lo..

har fått flipp flopp bränna så jävla hett. ja va i kungsan oxå... skit mys lyssna på johan johansson och sanna och massa andra toppen artister som spelar underbart... åååååååå får faan orgasm... xP  

och lisa; klappa händerna när du e riktitg glad, klapp , klapp, klappa händerna när du är riktitg glad, klapp, klapp du kan också glädja andra som på dena jorden vandra klappa händerna när du e riktitg gla... klapp klappa

( bara lisa som fattar )



mitt liv flög just iväg... utan mig. tror jag på något sätt kommit så lång så jag börjar klara mig utan dem. mina rosa små kanniner är ungefär som kaninen i the sims den kommer när man är nere. tror mina fluffiduffer aldrig lämnar mig speciellt länge eller är långt bort men tror att i söndags när en tung börda lättade från mina axlar så lättade dem oxå och flög iväg. dom vill lära mig stå på egna ben. ja vet jag låter kanske lite virrig och tokig men mina kanniner gav mig ljus och hopp om den framtid. det var den ända färgen som fanns i min tillvaro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0