Nationella mattematik

heeej hopp...

igår var det trååk prov i matte... suck... Det gick åt HELVETE!!!! jag hatar verkligen matte liksom det får mig verkligen att känna mig världelös. jag kommer fan få IG i matte den här terminen. ååå skolan suger verkligen... men men hoppas ja klarar de andra ämnena jag har. jag borde rent tekniskt få ganska bra betyg. i de andra ämnena... =D villket e posetivt. men aja palla  skriva om skolan.

min dag idaag  rent i allmenhet sög. ja höll på o koma sent. ja dampa på min syster de första jag gjorde efter vi varit på webbhallen och köpt spel till mig. faan behöver choklad och massa kramar.



världens snyggaste bild... typ min syrra har gjort den.. hon e faan bäästis... <3

Kommentarer
Postat av: jojj3

magda du suger fan inte als på matte folk säger att jag e bra på de o du e minst tio gånger bättre e mig;)

2009-05-09 @ 16:21:31
Postat av: jojj3

o jag önskar att jag kunde vara där o ge dig massa kramar

2009-05-09 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0