min daag <3

hej hopp i det blåååsiga vädret...

idag har det varit en livlig daag. ja bråkade med en tjej i slussen som satt o blåste cigarett rök rakt i mitt ansikte så otroligt otrevlig som hon var så ja flyttade på mig. blä.

sen i skolan så fick ja massa kramar av mina vänner sen så typ dampa jag på engelska läraren och alla bara skratta... det var faktiskt kul. fast aa svenska läraren kom ut och tyckte jag skulle lugna ner mig. fast a det gjorde ja inte var så otroligt förbannad. men men sen hade vi en rolig svenska lektion och jag satt och drev med fredrik på sms....

sen fick jag åka med robin hem så skönt liksom kommer hem 30min fortare och slipper gå från centrum. väl hemma så var jag helt ensam... ='( vilket jag inte gillar så ställde mig och spela lite wii.. och körde en timme på fit borden. och sen kom min älskade lisa över...

hon hade köpt ap heta kläder... hihi och sen städade vi på mitt rum eller ja städa och hon målade blev skit snyggt hon e faan bäääst... och vi fika muffins och drömmar. mums... nu har hon åkt hem och jag sitter hääär. wii

men aa nu får ni ha en bra kväll så ska jag skriva mitt andra inlägg... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0