Lisa <3



min underbara vän. lisa du är guldvärld och är glad att det var just du som var med mig vid springkällan idaag.
jag ville gråta men hade inga tårar allt var bara så otroligt jobbigt. men nu skulle vi lämna det eller hur?!?
att älda upp kläderna var en befrielse från något som kan ge mig minnen. okej lukter, ansikten, och sådant kommer alltid finnas kvar runt mig men kläderna var alltid i mitt hus men nu är de borta. förkolnade och helt förstörda. när du kom och kramade mig så blev jag bara så glad. det betydde så mycket bara att du höll om mig visade att du finns för mig. en hel helg med dig var underbar och vi kommer klara allt. jag finns här det vet du. och kommer alltid stötta dig genom allt. när vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord i fredags natt allt som var jobbigt och även frmtiden och gamla minnen så kände jag mig verkligen sedd hörd och förstådd... allt du sade gjorde mig så ledsen och önskar ja kunnat funnits för dig när du hade det svårt. vilket jag gör nu så bra jag bara kan. <3 älskar diig så otroligt mycket. du är den finaste diamanten av alla diamanter. 

du och jag för alltid. maggie och lisa 4-ever <3

L ik mig
I terligent
S mart
A lltid i mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: jojje

du ser hyfsat trött ut på den bilden:P

2009-05-25 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0