holla...

hej hopp gummisnopp..

faaan asså va livet kan vara underbart iband. eller inte.
har världens jävla huvuvdverk trött och kan inte sova på nätterna.
snacka om helvete. sen ska man upp och vara pigg på skolan och
trevlig. lär ju funka oså har man en massa löjliga regler att följa.
*suck*
det tar aldrig slut.. ja oså självklart har jag gjort bort mig. smsa pappa
min blogg adress. sen bror de ju på om han går in o kollar?!? va tror ni?
och gör han det lär han bara läsa de ja skrivit nu vilket gör det lugnt.
eller?!? bara vänta och se när bomben kommer kan inte bli värre.


men ja annars e livet faan helt underbarn frilufts dag på tisdag i hellas hmm
hoppas de e sol så man kan bada. faan de är de bästa som finns i livet
utan vatten att bada i både under sommar och vinter vore jag död. vatten
är de ända som håller mig levande just nu. att få dyka ner under ytan så
slitta och tyst man är som inne i sig själv. bara känna hur man färdas sakta
framot mot något okänd. man känner sig helt tyngdlös och allt är bara frid.
så ja det är min livsglädje om vi säger så <3



ingenting att leva för?!? vad är det värt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0