hihi

ja så fick ja mamma o testa mario cart idaag.. riktigt kul.. hon var inge bra på det.  hon körde av kanten hela tiden. vilket var små kul. och i morgon får ja min fitt bord. wiiiii så då blir de hemma kväll eller med syrran till proxy och spela på projecktor.  o ja skriver med min älskade stora syster på en typ chatt sida som e ap kul. är massa roliga människor där som mobbar mig ioförsig men sådant får man leva med antar jag. jag mobba dem först.


sen blev ja riktitg jävla sårad idag. trodde faan ja skulle dö. trode inte ens den personen kunde såra mig så in i helvete. nu är de faan slut. slut slut slut. pallar inte spilla mer tårar på dig.


Kommentarer
Postat av: jojj3

väm sårade dig? (du kan skriva de på min mail om du vill eler msn)

2009-05-09 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0