hemma?!?

heeej...

ja idag har ja varit hemma ganska trist om ja säger så. men har inte mått så redigtbra. haft ont i kroppen och mycket tankaer. sover inte heller speciellt bra och har inte gjort det på väldigt lång tid. sover med min söta stora syster för att jag håller på att fixa mitt rum är rena rama kaoset. sängen står mitt på golvet och jag borrar och flyttar om skrivbord och saker. kommer bli höjdar fint. okeej va inte så längesedan ja flytta iordning när ja flytta in men a behövde en förnyelse och bara tänka nytt. xD

känner mig som en hantverkar jag målar och snickrar och syr och fixar och donar.... och igår fick jag ju hjälp av lisa med o måla oxå.. <3 men nu ska ja gå och borra. skriver det andra inlägget lite senare puss och kramisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0