heej

heej fick veta att jag får mina filmer snart... xP

kommer bli bääst film helg hos mig tjejer? ( ska vi bjuda någon kille för en gångs skull? )

tänkte skriva lite kort oxå att ja framöver kommer jag skriva två inlägg om dagen. en om va som hänt och en om något som betyder något för mig. olika saker i samhället eller enrfarenheter... så aa ni får snart se om vad jag ska skriva om idaag.. kul...
 ur. och nu sitter ja med fötterna i ett härligt footbad... och mamma ska fila och fixa mina fötter... och så tar ja en varm och skön dusch imorgonbitti... ja stääda även mitt rum idag. visst är de  häftigt?!? ( mina vänner kommer förstå ) alla fall dom som närmsta. ska även mublera om kommer bli skit snyggt. åååå orgasm faaan...

ha de gött puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0