friluftsdag

hihi idag skulle vi till hellas med skolan och ut i skogen och vandra. det var lite små kul. skulle ha gått på 30 min men a sandra jag och sofia tog det på hmm lite längra tid ca 1tm och 30 min extra. vi gick lite vilse och vira om kring ett ta.. snacka om att vi blev irriterade på att vi inte hitta kontrollerna på orienteringas joxet.

sen åt vi lunch.. ( en flaska vatten för mig ) och efter det gick vi för o bada... ja josse sandra jeffi ja orka inte byta om så hoppa i med svarta string och topless. så arbetarna som jobba där fick en trevlig arbets dag och efter lite tjat på sandra kom även hon i. hihi och efter det och när vi kom till slussen bestämde vi att sandra skulle med mig hem wiiii

hon fick spela på mitt wii medan jag gjorde en läxa som måste in imorgon. súck. och ja vi blåste massa såpbubblor... skit kul och aa bilder kommer in senare.... xP

hej dåå... wii 10 till inlägg sedan 300 <3

Kommentarer
Postat av: jojje

du måste äta mer till lunch jag blir ju orolig jag e rädd om dig:)

2009-05-20 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0