dikter

idag.. städa ja mitt. rum.. o ni som känner mig... hmm ja jag är sjuk...  aja..
när jag städade hittade jag två gamla dikter jag tänkte skriva in här. måste bara rätta till gramatiken helt. det som går o ändra men ändå behålla des betydelse. så ha hansynd. puss


dikt: den : 6/1-07 kl: 23:06

Det känns som om allt vi gör bara ärn en ända sak
och det är att leva i en egovärld där alla bara  bryr sig
om sig själva! varför är det så?
allt bara händer och ändras så snabbt,
liksom man hinner inte med.
tiden är så bortblåst av än större makt.......



Dikt: den: 7/1-07 kl: 02:32


Livet var så perfekt tills du kom.
Från början hjälpte du mig lösa saker sedan gick
allt åt helvete, su sabbade allt.
De blev lov och jag glömde dig nästan allt höll på
att bli bra igen. men så smsade du och jag var på
ruta 1 än en gång. Jag ringde dig och kom på hur otroligt
mycket jag gillade dig. Kan ej säga det till dig. Hur ska jag visa
dig det? Så allt var lättare innan du fanns. Men efter ditt
sms när jag var i Tranås kunde jag inte sluta tänka på dig.
"Jag älskar dig" <3



Bilderna är hemtade på google..

Kommentarer
Postat av: jojj3

vem var den nedersta dikten till? du kan skicka sms eller mail eller på msn:)

2009-05-22 @ 04:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0