borta bra men hemma bäässt

heeej nu var man hemma efter en otroligt helg... gud så skönt. har haft det underbart med liissa kommer lite bilder ja vet jag skarev så förut men de kommer bilder då och då.. lägger inte in hela tiden. jag träffa aldrig min pappa vilket gör mig jävligt förbannad för han verkar sur på mig men säger faaan inte varför och min syrrasäger att han sade att jag snacka skit och säger han e alkis... men faan så herller har jag aldrig sagt. ja okeeej han dricker lite mycket men inte mer ändå och säg då till mig du tycker ja snackar skit inte till anneli!!!

aja helgen med lisa var underbar och vi var ute hur mycket som hälst och förhoppnings vis blir det modsommar i dalarna med tält och sandra.... då är vi där en vecka... vi blir mycket biblan och låna datorn då... måste ju hålla er underättade om att jag lever ju... <3

ha de bra puss



första maj jag ser faan ap rädd ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0