30/5

ja hej på er....

ja som sagt var ja hos lisa igår vilket  var super duper mysigt <3 älskar verkliigen min lilla tjej... ( fast hon är några månader äldre än mig ) vi vkna vid två idag då min mamma ringde och efterlyste mig då jag hade sagt ja skulle vara hemma i vettig tid men jo visst tjena lycka till... haha ja fick skavsår så väl hemma vid tunnelbanan tog jag av mig skorna och gick barfota då jag har skavsår på hälen... blääää...  åkte med syrran och klippte siig hos världens bästa frisör i bandhagen " lisa" jag fick även ta hål i öronen så har totalt 8 eller 9 hål i öronen nu så jävla hett. fast inte klart på långa vägar... <3   sen åkte vi hem och jag gjorde en milkschek på banan och choklad... mmm skit gott. sen hjälpte ja morsan med maten... en lax sås med pasta. blev riktitg gott fast det var jag som lagade det.... xD  jag har även målat på en hylla som ska upp på mitt rum sen kommer bli så otroligt hett. xP sen har ja smsa med min underbara farmor hela dagen och hon och farfar är ute på skön och badar och myser i båten <3 gud va ja längtar tills ja kan åka med ut i båten e faaan 16 grader i mälaren och farfar har badat! bara 3 bad efter mig nu och ja ska bada i morgon... hihi åker till ågesta med lisa... hihi...  o föresten jag har färgat håret!!! wiii svart... okeeej inte hela. ni får se någon daag fram över.. orkar inte nu... sen a är ja tydligen en idiot om man frågar en kompis till mig som aaa... hmm vi behöver inte gå in på det.. 

nu sitter ja här framför datan med ett glas coca cola och njuter av kvällen. tog även ett bad förut och mamma fixa ansiks mask på mig och sedan fila hon mina fötter efter ett härligt bad. så käner mig väldigt ompysslad idaag. och det var härliigt. har även hunnit bråka med mamma och bli sams... hihi och de e ju posetivt kan inte somna om ja e sur. så aaa. sådant e livet. men men nu ska ja försöka knåpa på mitt andra inlägg så ha de gött...

imorgon blir det städa. men ska försöka uppdatera er lite då och då undeer dagen om de går... hihi... och min lissa kommer över och vi ska åka och bada. så hen härlig daah...

puss puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0