300 snart

WOW snart har man skrivit 300 inlägg. de e lite små ballt. eller inte..

idag har ja haft en underbar daag med min älskade lissa. eller snarare en underbar halv helg. hon kom över till mig igår så vi typ myste och köpte massa gott mys... chips och läsk sen vid halv elva kom morris lisas ex och sebbe en kompis till morris över. vi såg på film och myste ihopp oss i soffan alla satt fan i knä på mig nästan hjälp. och lisa och morris slogs.. XP lite små kul. vi var fan vakna till 7 i morse och vakna ett. hihi.. och sen när de dragit hem drog ja o lisa och sola på ågesta. ( inte naken badet ) utan mitt emot det. xP det var fan riktigt jävla mysigt. och sen hem o grilla och inget uppgrillat balkong golv utan vi elda gräs i stället. XD och ja nu e ja själv igen :'( fast de bästa är att lisa ska med mig till dalarna i helgen. wii faan va kul vi kommer ha. xP älskar min liisa. och ja jag blev vän med min kompis igen.. gud va skönt de e.

lite gamla bilder ( tagna för typ en till två veckor sedan ) hihi





inte så snygg bild på mig men min nya bikini xD 



min sexiga navel piercing.. xP

Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄSTA HELGEN! <33

och vi kommer ha kul i dalarna :D<333

ÄLSKAR DIG ,SUNSHINE !!

2009-05-18 @ 16:39:06
URL: http://izzeeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0