WOW äntligen

heej äntligen ska ja få träffa en av alla mina underbara sandror... denna gång min allra första kompis i stockholm. jag ska åka till brb där mitt första hem i stockholm var med pappa. ska bli så sjukt kul.. sandra o ja var ap brakompisar när ja bode där och saknar verkligen det. henens familj var som en andra familj för mig när det var jobbigt hos pappa och har inte träffa henne på två år tror jag.... det är skandal. !!!!!  fy på dig magda. aja nu är de 55 min tills vi ses. hjälp.... åå hoppas vi håller kontakten bättre framöver. för hon är verkligen en helt underbar mäniska.... <3 

ha en bra daag alla där ute. puss




siiik bild.. ja hos frisöören... ända bilden ja hitta på miig... haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0